- Wszelka korespondencja przychodząca do Szpitala odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym, następnie kierowana przez Dyrektora do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia. Korespondencja wychodząca na zewnątrz również podlega ewidencji.
- Wyjaśnień dotyczących świadczeń medycznych udzielają Ordynatorzy/Koordynatorzy oddziałów oraz Z-ca Dyrektora ds. Opieki Zdrowotnej.
- Skargi i wnioski mogą być składane w formie ustnej lub pisemnej.
- Skargi i wnioski przyjmowane są w Sekretariacie SPZZOZ w Płońsku we wszystkie dni robocze w godzinach od 7:30 do 15.00.
Tryb rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków
Rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków w Szpitalu odbywa się zgodnie z postanowieniami Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Rozpatrywanie skarg
- Przedmiotem skargi lub wniosku może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracowników Szpitala.
- Skarga pacjenta złożona w formie pisemnej zawiera co najmniej:
- imię, nazwisko i dokładny adres zamieszkania bądź adres do korespondencji,
- datę zdarzenia,
- nazwisko osoby, wobec której skierowane są zarzuty,
- uzasadnienie stawianych w skardze zarzutów.
- Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi zawiera w szczególności:
- wskazanie, w jaki sposób skarga została załatwiona,
- uzasadnienie z podaniem okoliczności faktycznych i w miarę potrzeby prawnych.
Osobą odpowiedzialną za kontakt z mediami jest Pełnomocnik ds. Promocji Zakładu p. Elżbieta Dłabik
tel.:23/661 77 13