SPZ ZOZ Płońsk

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
09-100 Płońsk | ul. Henryka Sienkiewicza 7

Jeżeli pacjent lub osoba go reprezentująca uzna, że prawa pacjenta zostały naruszone, może:

  • wpisać się do księgi skarg i wniosków, która znajdują się w każdej komórce organizacyjnej udzielającej świadczenia medyczne
  • zwrócić się z interwencją do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczenia lub dyrekcji szpitala:

W sprawie skarg i wniosków przyjmują:

  1. Dyrektor SPZZOZ im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku Paweł Obermeyer:
    w każdy poniedziałek, w godzinach 11.00-12.00
  2. Pełnomocnik ds. Praw Pacjentów Elżbieta Dłabik: 

od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00

  • złożyć skargę do Rzecznika Praw Pacjenta:

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przyjęcia interesantów w Biurze
Poniedziałek - piątek w godzinach od 9.00 do 15.00

Ogólnopolska bezpłatna infolinia
Rzecznika Praw Pacjenta:

800 - 190 - 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. czwartek, 19, maj 2016 19:03 Tomasz Turkowski
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 26, listopad 2018 13:09 Marzena Car-Dul
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 26, listopad 2018 13:09 Marzena Car-Dul

Mazowsze Serce Polski