Jeżeli pacjent lub osoba go reprezentująca uzna, że prawa pacjenta zostały naruszone, może:
- wpisać się do księgi skarg i wniosków, która znajdują się w każdej komórce organizacyjnej udzielającej świadczenia medyczne
- zwrócić się z interwencją do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczenia lub dyrekcji szpitala:
W sprawie skarg i wniosków przyjmują:
- Dyrektor SPZZOZ im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku Paweł Obermeyer:
w każdy poniedziałek, w godzinach 11.00-12.00 - Pełnomocnik ds. Praw Pacjentów Elżbieta Dłabik:
od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00
- złożyć skargę do Rzecznika Praw Pacjenta:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przyjęcia interesantów w Biurze
Poniedziałek - piątek w godzinach od 9.00 do 15.00
Ogólnopolska bezpłatna infolinia
Rzecznika Praw Pacjenta:
800 - 190 - 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)